De bevestiging

02-02-2011

Al een week keek ik hier naar uit, de bevestiging! Natuurlijk heb ik het nu niet over een reis naar Egypte. Maar inderdaad de bevestiging voor opname in het ziekenhuis voor de CI operatie. Tot mijn grote verbazing was deze 3 dagen eerder gepland dan reeds aangegeven datum van 17 februari. Nu is het mijn beurt op 14 februari aanstaande, nu mis ik mooi alle valentijnskadootjes. Maar goed wat er tegenover staat is nog veel mooier. Het is spannend moet ik eerlijk toegeven, vorige week al nieuwe boxtershorts gekocht terwijl ik nog een hele stapel mooi spul heb liggen. Volgens dames die geregeld winkelen vermindert kopen de spanning, dus hou ik het daar ook maar op!. Ook heb ik mijn haar laten groeien en werkelijk het is nog nooit zo lang geweest in jaren!, ik voel haast al een soort matje in de nek, maar dat lijkt me zelf eerlijk gezegd erg sterk want het is hooguit 5 mm..
Er is mogelijk om internet bij het bed te hebben begreep ik uit het dikke informatieboekje en dat gaan we natuurlijk regelen :) en heeeeeeel misschien gaat de webcam mee te operatiekamer in, en als jullie dan op een speciale site inloggen en dik betalen natuurlijk kunnen jullie live meekijken leuk of niet :) (effe voor moeders dit is een GRAPJE)
Nog 12 dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten