Next step

21-03-2011

Vanmorgen alweer naar het UMCG, dit keer voor de tweede afstelling van de CI en begin van de revalidatie bij Kentalis. De afgelopen dagen gingen best wel goed. Ik heb allerlei nieuwe dingen gehoord en veel geluiden op een andere manier morgen ervaren. Ik ben nog aan het begin van het hele revalidatieproces, al moet ik zeggen dat ik revalidatie wel een beetje groot woord vindt. In het ziekenhuis waren ze positief verrast over het feit dat ik al zoveel kon horen in die korte tijd. Na dat de CI weer wat anders/beter was afgesteld ging ik samen met mijn vader naar het CI-huis van Kentalis in Haren.

Ik kreeg bijna alles mee van het gesprek en het lijkt eigelijk steeds beter te gaan. De oefingen liepen in het beging vrij goed. Zonder spraakafzien had ik de meeste woorden goed. Later ging het iets minder, vooral met de woorden Groen en Grijs ging het wel es mis. Maar Volgens Saar was dit niet zo gek omdat de klanken wat uitspraak vrij dicht bij elkaar liggen. Wat betreft de dieren uit de dierentuin moet ik maar nodig eens weer naar een dierentuin want daarin ging het ook wel es mis, bruine beer werd al gauw mevrouw boer, en bij sommige woorden zoals fazant werd ik aan twijfelen gebracht, want tja een fazant vindt je toch niet terug in een dierentuin? Het waren eigelijk kleinere dingen wat niet goed ging, maar goed voor een eerste oefendag is het al met al een (heel) mooi resultaat.

Vandaag de Ci de hele ochtend in gehouden!

wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten